قطار زندگی

هرآنچه باید درباره قطار زندگی بدانید

قطار زندگی

هرآنچه باید درباره قطار زندگی بدانید

این وبلاگ به طور کاملا اختصاصی مربوط به قطار زندگی است که در آن هر آنچه لازم است در مورد قطار زندگی بدانید از جمله معرفی قطار زندگی، امکانات و خدمات قطار زندگی، قیمت بلیت قطار زندگی، روش تهیه بلیت قطار زندگی و ... به طور کامل شرح داده می شود.
تخفیف بلیت قطار : http://discount.blog.ir
شماره تماس: 1539

بایگانی

قطار زندگی تهران مشهد

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۲ ب.ظ

قطار زندگی تهران مشهد



قطار زندگی تهران مشهد یک قطار 5ستاره است که به تازگی در مسیر تهران – مشهد راه اندازی شده است.

قطار پنج ستاره زندگی با هدف توسعه ناوگان مسافربری ریلی کشور  به عنوان جدیدترین قطاری که کار خود را در ناوگان ریلی کشور مسیر تهران مشهد آغاز کرده است از امکانات خوبی برخوردار است و از نظر تسهیلات رفاهی و خدماتی در سطح بالاتری از قطارهای موجود قرار دارد.

قطار زندگی از میهمانداران آموزش دیده و تحصیل کرده خانم و آقا برای ارائه خدمات به مسافران بهره می برد. قطار زندگی که به تازگی در محور ریلی تهران- مشهد راه اندازی شده است دارای ویژگی های خاصی نظیر سرعت بالا، کیفیت خدمات و تلاش برای ارتقاء جلب رضایت مسافران دارد.

قطار زندگی با ظرفیت 250 تا 300 نفر مسافر و از نوع چهار تخته پلور سبز با تزئینات ویژه و امکانات و خدمات فرهنگی، سرگرمی و گردشگری در قالب برنامه های سمعی و بصری است.

هم اکنون اقطار زندگی با حرکت رفت و برگشت از تهران به مشهد و به عکس آماده جابجایی مسافران و ارائه خدمات است. قیمت بلیت قطار زندگی با شام ویژه در مسیر تهران مشهد 150 هزار تومان است.


قطار زندگی تهران مشهد


شماره تماس: 1539

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی